krav

god morgon mina vänner:)
kom nyss hem från tidningarna... planen var att jag skulle gått och lagt mig nu..
sovit några timmar och haft en lugn fredag... men nej...  jag ska duscha nu och sen vid sju ska jag till hunddagiset...
åhh tror ni jag är glad nu????
visst pappa är sjuk.. men ändå...

är bara så extremt trött på allting just nu...
trött på alla krav, att alla bestämmer, att alla skiter i en... åhhhhh


men men bara att öe och vara glad.. positiv!!!


ja jag har insett varför jag är som jag är!!!!




Kommentarer
Johan

Sv; Om du ska vara en katt kan du inte tycka råttor är söta, då är det din frukost :)

2010-04-11 @ 08:44:46
URL: http://jayb.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0