god natt sverige!!!

nu stänger jag av datorn och myser mig ner i sängen med en bra film:)

så mys!!!



den här filmen får jag massa minnen till!! ha ha !!
http://hd.se/multimedia/archive/00184/popcorn_dvd_indd_jp_184095d.jpg


förresten vad gör musik för dig??+
för mig så är musiken mitt liv..... jag använder den när hela tiden.... plus att senaer i livet när jag lyssna på en låt så får jag minnen till den.... som en låt jag lyssnar på nu... enrique inglesias- escape den får mig att minnas sommaren 2007. hur jag satt i mitt fönster när jag jobbat med tidingarna... minnen...
jag älskar musik. musiken är min bästa vän, som alltid finns där!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0