det här med killar

hej på er!! nu är det så här att bara för att jag sagt att jag älskar att vara singel så tror alla att jag
inte vill vara seriös eller att man bara kan utnyttja mig.. men ha ha där tar ni fel..
jag vill ha kille, men ska jag ha ett förhållande så ska det vara med en kille jag trivs med,
som jag inte måste spela med, som inte är för mesig eller som betsämmer över mig. som
förstår mg men ändå kan säga åt mig. en kille som man kan prata med....
men jag vet inte om jag vill ha ett förhållande.. vi får väl se vad som händer i framtiden..
just nu så tror killarna att dom bara kan leka med mig... det är kul att killarna vill ha en
men inte så kul när allt handlar om sex.. då är jag hellre tjejen som killarna kan prata med om allt...

sex är viktigt..
men saken är den att jag skulle vänta med det om
jag fick ett förhållande så jag vet att förhållandet
inte handlar om det.. blir väl så när man blivit sårad och utnyttjad...

jag är glad att jag verkligen börjat se vem jag är och vad jag vill ha..
men jag blir lätt uttråkad..

förhållande är knepigt....

mina störtsta bekymmer nu är väl med skolan.... och hemmma...

kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0