bara tisdag:(

god morgon!
sitter här och inser att trots att jag mår psykiskt och fysiskt dåligt måste jag till skolan idag...
måste till svenska, måste ha religon, måste till engelskan och super viktigt med historia....
det värsta är att jag har inte plugat ett skit senaste veckan... blääää

någon dag ska jag be Hanna fixa två powerpoint till mig.. jag vet jag kan inte göra en sån..
och dom vill jag ska bli it-pedagog ha ha....

detta skolåret har varit tufft psykiskt för mig.. vissa gånger är det värre, vilket påverkar
mig fysiskt...
igår vart det för mycket och jag mådde dåligt innan och sen blev det bara mer och mer drama..

jag var med Hanna igår ett tag i alla fall så det var skönt att prata ut och sen träffa vi Martin.
men som alltid när jag pratat ut och känner mig glad sen så blir jag utmattad.. så
när jag skulle pratat på msn med en annan som är orolig för mig så orkade jag inte.. jag ville bara sova....

som sagt var mitt liv är kaos ibland..jag har inge kontroll över det och
känns som jag är instängd i mitt egna liv..



Joshua Radin - Only You



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0