regn och mens

jo jag lyckades somna till slut och kom upp till jobbet kl 3... alla skulle ha fagersta posten idag så de var lite drygt. sen sov jag till kl 10 och sen drog jag till lokalen. och nu sitter jag hemma.. har ont i magen och de regnar så ska nog sätta på en film... andreas är ju inte på msn så har typ inget att göra.

mamma och pappa är i lokalen och vi har en snickare där som bygger burar.... halmstrået...

satt och läste vlt nyss och läste om tre döda spädbarn och jag tycker de är hemskt. stackars föräldrar..
Livet är hårt att leva, vissa har det dock lite lättare än andra. Ibland så måste man bara leva efter världens hårda villkor och försöka göra det bästa utav situationen.
Alla vi människor utsätts för hårda prövningar här i livet, det gäller bara att försöka ta sig igenom dem på bästa sätt och inte ge upp hoppet. 


men ha en bra dag alla så hörs vi sen....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0