lite om mig

48 frågor när du har tråkigt !

 


1. Hur mycket pengar har du på din mobil? 123 kr
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? nej:(
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? mirre, fredde, linus
4. Hur lång är du? 1.60
5. Vilken är den senaste filmen du sett? den utvalde
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: fuck heller, jag ser ut som en hindu!( ha ha linus)
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? båda
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta
9. När såg du senast din mamma? Nyss
10. Icke godkänt i något ämne? nej!!!!!!! jag skulle dö
11. Mvg i något? ha ha tror du jag är pluggis eller

12. När vaknade du idag? kl 3 på morgonen(jag dleade ut tidningar)
13. Vilken är din favoritplats? lugnt ställe
14. Vilken plats föredrar du minst? fagersta
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? i famnen hos den jag älskar
16. Hur stor är din säng? stor
17. Vad sover du i? linne och trosor
18. Hur många kuddar har du i sängen? 4
19. Var har du bott/bor? fagersta(döda mig)
20. Tycker du om kinamat? aa
21. Tycker du om kaffe? de går

22. Vad dricker du helst till frukost? olika
23. Kan du spela poker? ha ha nej jag är för blond för de
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? neee
25. Vill du ha barn? jaaaa

26. Kan du några andra språk än svenska? hahah aa svengelska
27. Har du någonsin åkt ambulans? nej
28. Föredrar du havet eller en bassäng? havet
29. Vad spenderar du helst pengar på? mycket
30. Äger du dyrbara smycken? ne eller jo mig själv ;)

31. Kan du rulla med tungan? ha ha nej
32. Vem är den roligaste människan du känner?jag!!!!
33. Vad har du för ringsignal? halleluja
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? nej
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? cola

36. Kan du byta olja på bilen?  nej
37. Vilken var den senaste boken du läste? om jag kunde drömma
38. Dansar du i bilen? ne
39. När var du i kyrkan senast? bra tag sen
40. Hur många hål har du? ja du de är många:D
41. Har du någon piercing? no
42. Har du någon tatuering? yes

43. Har du provat droger? nej
44. Röka eller snusa? röka
45. Har du pojkvän/flickvän? nej.. men vill ha....
46. Vad är ditt mobil nummer? fråga
47. Vad ska du göra ikväll? sova
48. Har du några syskon? 2 systrer 1 bror



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0