kär,kärlek och älskar

vad betyder egentligen att vara kär? är de när de pirrar i hela kroppen när man tänker på den personen eller när man blir jätte glad när personen hör av sig... jag vet inte vad kär är längre. jag har alltid trott när jag blivit ihop med någon att jag varit kär, men jag vet inte längre. jag tror jag är kär i någon men hur ska mna veta när man är kär?

och vad är kärlek?

och vad betyder egentligen älskar?
jag kan säga till de som betyder mycket för mig att jag älskar de.. men när de handlar om att säga de till den man är kär i eller är ihop med då blir de svårare... jag vet liksom inte.

jag kan säga att jag älskar den persoen som jag är kär i. dels som kompis(han kommer alltid betyda mets för mig óch vara min vän) men även... ähh jag vet inte.. de är svårt de där.

de brukar vara enkelt allt men de brukar aldrig hålla så kanske är denna person den rätta.

de känns som han är min själsfrände. han är den enda som någonsin förstått mig, som lyssnar och bryr sig och som aldrig lämnar mig...

jmen han vågar inte ta steget att ens träffa mig
och jag vet inte om jag vågar att ha han i mitt liv. alltså på ett annat sätt än kompis...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0