snart vinter tror jag!

god morgon sverige!

härlig dag i dag?

jag har sov skönt i natt i alla fall. fast vaknade vid fyra av att de ringde men jag somnade om. skickade till andreas som vaknade.. förlåt! sen somnade jag om.

idag måste jag verkligen plugga. jag ska ju sköta skolan ju!

 




Att göra i veckan:
- plugga
- fixa praktik plats
- gå morgon promenad tisdag och torsdag
- gå lång promenad måndag och onsdag kväll
- göra ett planeringsschema inför veckan
- komma vidare med mitt projekt arbete

de här kommer bli en bra vecka känner jag!!!!!!



men nu alla ska jag plugga lite! eller först ska jag göra mitt planeringschema....

hej hopp alla





Kommentarer
Isabelle

checka gärna in min blogg<3

2009-10-04 @ 15:17:03
URL: http://sotttnos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0