skogen

har varit i skogen.. gick från lokalen för de kände som jag skulle kvävas sen gick jag gick jag i skogen.... de känns som jag slits sönder inombords. jag borde vara lcklig men jag är inte de. allt går bara sönder.....

jag har tänkt på att innan marcus dumpa mig så hade jag byggt upp en fasad där allt var okey, där jag bara var hans jobbiga flickvän, jag förstod inte varför jag betdde mig som jag gjorde. och när marcus dumpa mig sprack allt... men jag började förstå varför jag beter mig som jag gör.

jag har tänkt på andreas

jag har tänkt på vem jag är och vem jag vill vara....

just nu är jag trött, vill bara sova och sova och inte vakna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0