msn suger

hur mycket jag en vill ha han så skulle jag ge upp allt bara jag fick ha han kvar som kompis för resten av livet. för de viktigaste är att han mår bra och att han finns i mitt liv......

just nu orkar jag inte ens vara inne på msn:(
jag försöker prata med rickard men de går inge bra för han blir bara sur när jag pratar om att jag mår dåligt....

jag lovar snart drar jag härifrån och startar om på nytt. rickard vill att jag ska bo hos han...
men orka liksom..... jag bryr mig inte om något längre........




andreas förlåt för att:
jag finns
jag gillar dig
jag är jobbigg
 jag är komplicerad
jag kom in på msn den där dagen
jag hittade dig på lunar
jag lever.



 

värsta dagen i mitt liv hmm de finns flera, men i lördags var nog bästa och sämsta dagen:(

och jag måste skärpa mig nu!!!!!

 

 

 




jag köpte ett par skor, 2 tröjor, en mössa, en halsduk.....



kram på er alla



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0