min hjärna kommer gå sönder

god morgon alla...

allt de lyckliga är borta... jag har typ sagt de jag känner till andreas ich nu stänger han mig ute.. jag vet inte varför.. men nu är jag rädd för de känns som han stänger mig ute för att han inte känner som jag och så vet han inte hur han ska säga de för han är rädd att förlora mig som vän.
han kommer inte de... men nu kommer jag dra mig undan för jag är rädd för att bli sårad...
jag tror jag behöver få tänka.... jag vet inte.....

kanske för att allt är så komplicerat nu som gör att de är rätt att allt kommer bli bra i slutet...
för i mitt liv så är allt bra i början och sen blir de komplicerat. och till slut går de åt helvete och jag blir ensam..
så kanske äär de tvärtom nu... ....

igår när jag var med andreas fick jag en känsla av vad han kände för mig.. de var som att han utan att behöva säga något sa hur han kände... men sen nu så är de som han stänger mig ute igen...

jag var rädd för detta.. jag hoppades att de skulle bli enklare n'r vi träffats. de blev de på ett viss för de var så enkelt när vi var med varannjag blev säker på allt och lugn.. men nu så är de jobbigt och de sårar mig för jag ville att de skulle bli enklare hela tiden......



min största rädsal och tanke just nu är stannar andreas hos mig för att han inte vill vara som andra i mitt liv och såra mig och lämna mig?

kanske tänker jag för mycket....








just nu sitter jag i min säng.. har ont i huvudet för jag har tänkt för mycket och inte sovit.
kanske är de bäst om andreas och jag bestämmer att vi bara ska vara kompis, alltså vi är bara kompisar men jag menar att vi bestmmer de.. eller jag vet inte...... blääääää

nu ska jag gå ut, duscha och sen städa lite.. sen plugga.......

kram




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0