mamma säger, något är fel!!

hej alla! jag kanske ska berätta om min vecka....
ska jag vara ärlig så har de inte hänt så mycket.
mamma säger att jag varit som en zombie.....
att jag var inte ens såhär när marcus dumpa mig..
i går när vi jobba, fråga hon om en viss person, nämligen A... men jag svara inte...
så då fråga hon vad som hänt..... jag berätta...
mamma säger då att de som hänt kanske var bäst, att min och A världar nog inte skulle gå ihop.....
att vänner kanske är bäst att vara.. sen sa hon massa annat som jag inte orka lyssna på......

jah har en sak att säga er alla, släpp inte in någon, känn inte mer än du borde för du blir sviken.....

hur känns de att vara kär i någon som inte är kär i en?
de gör ont kan jag tala om..... men jag är glad att han var ärlig vi ska vara kompisar, men de kommer ta ett tag....

bläääää

varför har jag alltid rätt om fel saker......jag kände allt detta, jag sa detta... och jag hade rätt... A sa att han brukar ha rätt, men inte denna gång.

vad tusan gick fel?

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0