frost

vaknade av att nicke ringer mig klockan halv sju. han snackade massa jag vet inte om vad för jag var trött. halv åtta ringer nicke mig igen då var han i fagersta. jaha tänkte jag.... men pappa sa åt mig att be nicke åka hem. så gick ut när pappa och mamma skulle till lokalen. gick till nickes bil och sätter mig. jag sa till nicke att han borde åka hem.. men han kör i väg. massa krångel blev de i alla fall.

men nicke åkte hem till slut vi ska inte gå in på allt som hände. och jag var med mirre. jag grät som tusan och försökte få tag i andreas. har varit ute sen dess. kom nyss hem. var iskall.

nu har jag städat och ska snart plugga lite. jag är grymt trött kan jag ju tala om.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0