Andreas

jag vet inte vad jag ska säga.. jag är lycklig..

andreas kom hit... kan ni fatta jag har äntligen träffat andreas. kom hem för ett litet tag sen efter att ha varit med andreas. okey de var lite jobbigt att träffas så här första gången för vi visste inte vad vi skulle göra eller säga.. men jag är glad att han kom hit. och nu kan jag verkligen säga att andreas är välrdens underbaraste kille.

jag känner mig lycklig och lugn.. känner en liten oro men de är för att jag vet inte vad andreas känner...

jag känner samma som innan om inte mer... tror jag börjar blir riktigt säker på hur jag känner för han...

men som sagt de oroar ig hur jag känner för är rädd att bli sårad.

alltså andreas är verkligen bäst och underbar.. och så är han så söt när han ler eller ser koncentrerad ut....
och när han titta på mig så ja... jag fick fjärilar i magen och hjärtat dunka snabbare....

och jag vet att vi kanske inte hade så jätte kul... men jag gillar andreas...

har aldrig känt så här.. de kändes lite jobbigt när vi träffades men samtidigt så kändes de hela tiden bra och jag var lugn hela tiden...

en del av mig ville att andreas aldrig skulle åka i från mig...och när han krama mig så ville jag bara hålla kvar han...

 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0