alla ser fel

den ni ser
den ni kä'nner
den ni hör
är inte den ni tror hon är
flickan som ler
flcikan som är rädd
flcikan som är busig
flickan som är glad

är flcikan som på natten gråter
är flickan vars hjärta är trsigt
är flcikan som låtsas allt är bra.



för:
alla tittar
 men ingen ser mig
alla lyssnar
men ingen hör mig
alla k'änner
 men ingen känner mig
alla tror jag ljuger
jag orkar inte mer
alla tror jag söker uppmärksamhet
jag är bara rädd att tapppa kontrollen

alla ser mig le
kan ingen se hur trasig jag är
alla hör mig skratta
men ingen höt mig gråta


ingen ser de som jag ser
ingen känner de som jag känner

att världen faller samman
att inget finns kvar
att tårarna rinner och jag vill bara sluta andas.


jag orkar inte mer



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0