sveket han gav mig

Jag blir så arg – för du är så FEG! Hur kunde du sitta och säga hur allting ska bli bra när allt bara blev fel.. så myvcket lögner och svek.... du bryr dig inte ens om mig längre. som att jag inte existerar..... varör svek du mig?



du tittade i mina ögon och lovade och jag litade och du svek mig. fattar du inte vad du gjort?

du har sårat mig, gjort mig ledsen, sårad, ensam, tappat tilliten till alla. jag saknar dig ju och nu är allt borta. du är som alla andra som bara sviker mig. du hatar mig oich bryr dig inte men säg de då i stället. nej du är så feg så du svarar inte. men visst lev ditt jävla liv där de finns inga problem för de är så man gör i din värld gör sig av med problemen. ha de bra då. du ska veta att jag vet att du kan vara den bästa människan som finns men du valde bort mig och valde att vara som andra. jag kommer aldrig glömma dig........










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0