livet är inte som en film

varför kan inte livet vara som på film där allt ordnar sig?

kollade film nyss och insåg att jag verkligen har förlorat igen.
snart har en månad gått sen vi snacka ordentligt och snart har en vecka gått sen han hörde av sig
jag tror inte han vill ha med mig att göra.
så här sitter jag nu och ska se film saknar andreas som tusan och insåg att sist jag såg filemn så snackade jag med andreas samtidigt. jag undrar vad han gör....
att jag påverkas så mycket av de här är för att andreas betyde så mycket för mig.
han var den som rädda mig när jag mådde dåligt, han litatde på mig, han lyssnade på mig, han förstod mig, han fick mig att inse saker och lära mig saker och de viktigaste ett tag så behövde han mig. men nu behöver inte han mig och då såg han hur jag var att jag inte var så underbar som han sa förut och då orka han inte så då försvann han:(

men som andreas lärt mig så är de bara att se de positivta och se vad jag har lärt mig av de som hänt och sedan att se framåt. men när allt känns tungt så blundar jag och minns vad andreas brukade säga och först gör de ont att inse att han inte finns där att jag är ensam och sen så inser jag att allt han sagt till mig kommer vara en hjälp.
andreas är min ängel som rädda mig men kanske så var de meningen att han bara så skulle finnas där ett tag för att lära mig och få mig att inse saker. men de gör ont ändå för jag har förlorat den enda riktiga vännen jag någonsin haft. och nu har jag inegn... jo men de är bara killar som snackar med mig om sex eller tjejer som inte fattar något.

kanske kommer han tillbaka, kanske inte... jag vet i alla fall att de finns ingen som andreas och jag skulle göra allt för att bara få träffa han/ prata med han en sista gång så jag fick säga förlåt och tacka han och säga att han är världens bästa kille och den bästa kompisen jag någonsin haft. och att jag hoppas att han en dag hittar någon som kommer göra han lycklig och är lika underbar som han. och att vad som än händer så skulle jag alltid finnas där för han. 

jag vet att jag är långt i från perfekt men är jag verkligen så hemsk så att alla lämnar mig?
varför kan ingen bara förstå mig och lyssna på mig.

en dag ska jag må bra, riktigt bra och inte låta allt påverka mig och mycket kommer vara tack vare allt andreas lärt mig.

men när ska allt vända och bli bra?



 



Kommentarer
Zanna

Hej Hej!



Tack så mkt :) Ja det är lite udda att stava med Z men jag trivs toppen med det :)



Jaa, jag tycker bara att den tjejen är för mkt, en osäker liten flicka som sätter på sig en bitchig mask som hon inte vinner nånting på och jag kände att jag var tvungen att utala mig om mina åsikter!

Jag tror dock inte att hon läser sina komentarer så noga.. Men den jag lämnade lär nog kännas om hon nu läser den..



Ha en toppen kväll!



Ps. Gillar det svart/rosa i din blogg, läckert! :) Ds.



Kramar

2009-11-07 @ 21:47:15
URL: http://coxiq.blogg.se/
Zanna

Svart/lila/rosa menade jag :)

2009-11-07 @ 21:54:18
URL: http://coxiq.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0