ekorren nisse

min kompis fårn stockholm berätta om en ekorre han sett som han döpt till nisse, nisse vill döda han.
hmm fårgan är hur hög han var:P

vad händer i helgen då?

hmm jag är nervös för att ta sprutan, men jag har inte hört när vi ska ta den, men jag hatar sprutor.

jag att ni hatar när jag tjatar om andreas, men deatt är min blogg och jag vill bara få ut allt.
liksom skulle något sånt hände en kompis till mig så skulle jag stötta kompisen även om jag tyckte att de böev tjataigt.

de på praktiken tycker om mig, de tycker jag är så duktig.
jag vet att jag kanm vara barnslig, dryg och så vidare men när jag verkligen vill
så kan jag vara den zandra som andreas såg att jag kan vara.
kankse är de dags att växa upp och vara vuxen, men samtidigt att vara kaxig, bitchig(om de väl gäller) ochatt vara lite barnslig de är den jag är.....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0