bryr mig inte mer

nu orkar jag inte bry mig mer. varför ska jag ödlsa massa tid på någon som vägrar ens säga att jag vill inte ha med dig att göra mer. liksom jag mår ju bara dåligt och de k'nns som jag är värd noll...
kanske finns de någon som kan förlåta mig och inte svika(när man lovat). jag försöker ju fan att ä'ndra på mig men de inte så lätt när en viss person inte ens ger mig en chans. du såra mig mer än någon anna gjort, de borde vara ombytta roller just nu men de 'r som vanligt jag är alltid den som blir sårad. jag vet att du hatar att jag är i skälby men du ignorerare ju mig så skitsamma. blocka mig på msn, ta bort mig från bdb, be mig dra men de du gör nu är bara elakt. att ignorerar någon är de lägsta man kan göra, de visar att personen inte betyder något. men fint hata mig gör de.......... jag hatar inte dig de är de värtsa, visst du hhar sårat mig men skulle vi reda ut allt så skulle jag se på dig s¨å som jag gjorde innan och jag skulle lita på dig, men du kan inte ens ge mig chansen........ du läser inte ens detta men jag måste få skriva av mig. jag saknar dig och jag vet att jag gjort fel men de har du med och jag vet att jag har betytt något för dig så tänk på de... vill du verkligen vara en av de som lämnat och svikit mig? en av de som gjort att jag drar mig undan från folk.... jag litade på dig.

som sagt jag orkar liksom inte


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0