bio

idag så fråga mirre mig om jag var på bio igår. och jag sa att nej men hade varit kul och då sa hon ja men kommer du inte ihåg att du bestämde med andreas att gå... hmm konstigt hur saker och ting kan bli egentligen. från att jag och andreas pratade varje dag till att prata mindre, till att inte alls prata, känns som vi är osams som att jag förlorat han helt. jag brukade ha fel när de g'llde andreas men nu vet jag inte, han verkar inte vilja prata med mig längre och jag orkar liksom inte mer, jag blir bara jobbig och patetisk liksom.

så ska jag erkänna att andreas 'r borta och att en till har l'mnat mig? hmm ja jag tror de. och jag vet att deblev fel och att desmesta är mitt fel. jag kanske bara ska ha ytliga vänner och så. eller så kanske de är dags att anv'nda de jag lärt, synd bara att andreas är borta.för jag tror han är de för de 'r när någon drar sig bort och inte svarar så brukar de betyda att man ska sluta höra av sig.


så hade jag bara låti han vara ett tag och litat så hade de kanske inte blivit så här!

och att jag skriver mycket om andreas 'är ju att få ur allt utan att andreas ska behöva få sms, mail och så då 'r de b'ättre att jag skirver omde här så han slipper mig.......

kram på er alla



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0