orättvisa..................18/5

igår vart jag så ledsen för de hände en sak som var så orättvis. och de värsta var att den person som jag trodde skulle stötta mig och trösta blev sur och förbannad. det kändes värre faktiskt en de orättvisa som hände att den person som säfer att jag betyder allt och så vidare sviker mig.

idag så var jag i skolan en stund men drog hem sen för lunch och sen började jag må dåligt så stannar hemma och pluggar hemma i stället för jag mår illa. så nu ska jag plugga.......





Kommentarer
Elin

Det är verkligen jobbigt när folk som man tycker om sviker en :( hoppas du mår bättre snart.

2009-05-18 @ 18:51:35
URL: http://elinalice.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0