Ödets roll i våra liv!

Tänk vilken roll ödet spelar i våra liv. jag och marcus hade aldrig träffats om jag inte börjat på media! men tänk hela nian så gick ju marcus på brinell utan att jag träffa han. och sen var de ju hans kompis jag skulle träffa från början, men när jag träffade de så föll jag för marcus och han för mig. det var många saker som jag tror ödet styrde över då, saker som avgjorde. och tur var väl de sig. att jag valde media är en slump det med. för de var så att i nian hade vi tänkt att flytta till spanien igen så jag valde bara media för de var de jag ville välja just då och sen när de inte blev spanien så gick jag media. men nu går jag barn och fritid de jag vill gå från början men valde inte de... då hade jag träffat marcus:D men kanske ödet tyckte att de var inte dags för oss att träffas då så jag började media. jag ångrar inte att jag valde media, men jag ångrar inte heller att jag valde att börja på bf.....  jag ville bort från media och börja med något nytt och jag ville jobba med människor så barn och fritid blev de och jag är glad för de!

älskar dig marcus



Kommentarer
Elin

ja... det är väldigt lustigt hur saker och ting händer och att de sker på precis rätt sekund. Ödet bestämmer enormt mycket egentligen. :)

2009-05-16 @ 06:18:32
URL: http://elinalice.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0