kryssningen

låt mig säga så här jag var skit full... men de var kul som tusan...

kl elva gick bussen fårn centralen sen åkte vi till västerås där vi stanna och käka sen åkte vi till stockholm....
när vi kom fram så blev de till att vänta i ca 2 timmar.just ja marcus pappa och hans fru och deras vänner drack redan på bussen. sen på båten så var de ganska lugnt till pia och hennes vänner drog med mig och vi drck lite cider. sen var jag i hytten och bytte om och drack en cider och sen typ lakritsshots 4 glas som jag blev skit full av. sen var jag full retsen av kvällen. jag sjöng och dansa och hade bara kul. alla tyckte jag var trevlig och rolig.....

vet ej när älsklingen och jag drog till hytten men vi kom till hytten och jag ramla och sen turades vi om att spy. just jag älsklingen blodade ner en hel del överallt(han hade ett sår) sen däckade vi. jag vaknade halv sju av radion som lätt as mysko. sen halvsov jag typ ett tag, båten gungade och de blåste så jag som var bakis fick även åksjuka ett tag.. men sen mådde jag prima. och medans jag tog de lugnt så började vårt sällskap att dricka igen....sen så handlade vi lite men jag handlade typ inge godis till mig själv utan till min familj.

bussresan hem var skön men dryg för var hungrig men vå köpte korv på en mack. och sen kom vi hem till mig och då satt vioch snacka med min familj från halv åtta till typ nio.... och sen käka vi pizza och sov......



ifdag har jag och älsklingen tagit de lugnt och myst... en annan kul sak typ förtsa veckan i juli ska vi vara hemma hos han ensamma i en vecka typ för hans pappa och pia ska på semester....

just ja jag träffa inte håkan på färjan men de filmade:D

älskar dig marcus


Kommentarer
elaine

bidra gärna med några frågor till min fråge stund jag har nu :D

2009-05-24 @ 19:49:00
URL: http://elainehaaghimmelstrand.blogg.se/
Beckman

Hej hej hoppas du bra dag :)

kolla gärna in på min blogg me http://beckmansbruk.blogg.se är en kille som skriver om livet och vad som händer där mkt bilder och även dagens outfit :)

2009-05-25 @ 00:36:26
URL: http://beckmansbruk.blogg.se/
Beckman

Tackar tackar :)

2009-05-25 @ 13:03:07
URL: http://beckmansbruk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0