i feel fine!

okey visst jag är trött och saknar min älskling, men jag känner ändå mig okey. känner att jag or kar mer och så. ver inte hur de blir till helgen, kanske älsklingen vet, vill ju vara med han. och plugga hinner jag med. hoppas bara älsklingen kan fårga mig någon gång om vi ska vara och exakt vad vi ska göra, för orkar bara inte planera allt.
snart ska jag gå ut tror jag och sen ta det lugnt. i morgon är det skola.

älskra dig marcus. miss u like hell
















skolan är super viktig för mig, men det känns inte som att jag tar den på allvar riktigt.
men samtidigt så är de så mycket annat som ligger och stör. jag vill bry mig mig mer om skolan eftersom
den är så viktig för mig. vet inte vad jag ska göra, för att få allt att funka. visst jag har inga kompisar att vara med som stör, men att veta att man inte har kompisar bara de är jobbigt.
varför kan allt bara inte vara enkelt?


bye bye for today





Kommentarer
Anonym

sv: härligt :D

jo, det är bra! vad gör du då? :)

2009-05-03 @ 17:36:33
URL: http://decevven.blogg.se/
marcus

älskar dig

2009-05-03 @ 20:42:08
URL: http://bajsolle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0