dikter


jag orkar inte förlåta vraje gång du gör mig illa.
jag mådde bra ett tag för trodde allt vra bra,
 men så lovar du och inte håller de.
jag orkar inte förlåt mer snart.




A heart is not to play with,
a heart is not a toy.
But if you want to break it, give it to a boy.



Gå aldrig och bli kär
det är bara till besvär.
Först ska man kram till armarna blir lama.
Sen ska man gråta till kinderna blir våta.



Att älska är som att åka tåg,
lätt att hoppa på när det står,
men svårt att hoppa av när det går.




Om du kysst mig för sista gången.
Ta mitt hjärta med dig när du går.
Håll det mot ditt hjärta ska du få höra att det fortfarande slår.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0