7 maj! 1 dag och 1 månad kvar!

hurra hurra vilken underbar dag. kul gick upp tidigt idag för att sedan dra till skolan och ha orientering. orienteringen gick imge bra, cyklade vilse men kom tillbakla.. ja ja jag vägarr göra de igen. sen drig jag hem för skulle lämna massa saker som jag haft i mitt skåp. sen skulle jag till skolan, men vi hade ingen lektionon så stanmnde hemma och åt lunch. sen drig jag till skolan för svenska men vi hade ingen svenska så jag hade gått i onödan och de regnade. så jag drog och hämta lite uppgifter av andra lärare och sen hem. sk anog gå en lång promenad idag igen. fick lite ont i fötterna, men konstigt jag har ju varit sjuk och legat hemam i flrea dagar och sen delat ut tidningatr och sen gick jag mer än en halv mil... men ska nog gå samma runda ifdag fast tvärtom. ska plugga idag för har massor att göra. sen nästa helg ska jag plugga, barnens dag och plugga, kommer bli kul. och snart är de kryssning:D
kommer bli skönt....  och jag hoppas mitt idkort kommer snart och min bok. fy tusan vad jag ska läsa i sommar.
det kommer bli att läsa och träna i sommar. och träffa älsklningen.

nej nu ska jag dra ut hej hopp






Dagens låt:






 
I natten jag vaknar och vänder mig om men du är ej där.
min längtan efter dig blir starkare och klumpen i magen växer.
jag vet att du är min. men varje gång vi åker i från varann får jag en klump i magen.
jag längatr tills dagen jag aldrig mer behäver vakna upp utan dig för de är de värsta jag vet.
jag skulle göra vad som helst för att få i alla fall sova bredvid dig varenda natt.
att få liugga i din famn och höra dina andetag är de bästa jag vet.
jag älskar dig så otroligt mycket. varenda gång vi ska träffas bubblar de i magen och jag blir alldels
till mig. min kärlek växer sig starkar e för varenda dag som går.
utan dig vore mitt hjärta tomt. jag vet att jag  dig inte alltid förstår mig men jag älskar dig ändå.



vill att de alltid ska vara vi två!




Kommentarer
Julia - Frågestund

men som du ser så är det en provdocka kropp med mitt ansikte, och jag har gjort bilden. Det är mitt slutarbete i foto

2009-05-07 @ 16:47:59
URL: http://jsomijulia.se
IDA'n

Har också vart sjuk och legat hemma flera dagar... it sucks!

2009-05-07 @ 20:57:01
URL: http://idaagillegard.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0