14 maj! duktiga jag!

idag hade jag skola tills 12:30 och fast jag är trött på skolan och hade huvudvärk så stannde jag hela skoladagen. sen drog jag hem och där var lorca(vår eventuella hund) och hon blev glad när jag kom hem. jag gjorde lite lunch och sen statte mig vid datorn medans lorca satt bredvid mig och kollade allt jga gjorde. snart ska jag dra ut eller plugga till samhälls provet som är i morgon. jag längttar fortfarande inte till på lördag. men nästa vecka blir soft i alla fall går bara till på onsdag sen är man ledig och sen på fredag då är det kryssning och sen måndagen efter den 25 naj då får jag lön!!!!!!! och sen på fredagen då får jag studiebidraget...

jag tog lite bilder på lorca idag så jag får väl l'gga upp de sen. men nu ska jag gå en promenad så jag blir pigg. jag tror jag har järnbrist.


Kommentarer
Madicken - Foto

Ha en bra dag! :)

2009-05-14 @ 20:30:41
URL: http://metrobloggen.se/conlerc


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0