11/3-08 förlovade i ett år!

Ibland rullar livet bara på och man vet inte varför man lever, vad är de för mening med att bara leva när inget händer men då skicka min älskling att jag är den  bästa han vet och att jag är hans liv och då vet jag varför jag lever. jag lever för min underbara kille. vi har varit förlovade i ett år i dag:-) grattis till oss.
det har inte varit lätt men jag kämpar på ändå. jag ska till denna underbara kille på fredag har inte varit i skinnskatteberg på evigheter.


vad är äkta kärlek?
jag vet inte, men jag vet att min kärlek till dig älskling är äkta!



Idag hade jag med mig datorn till skolan och jag pluggade faktiskt massor så duktiga jag. jag kan ju faktisk plugga när jag bara vill. men det är tufft att skriva om olika teorier varför folk mördar och varför människor beter sig på olika viss.
sen gjorde jag prov i idrott:-) det gick väl okey trro jag. ha ha nästa onsdag är man typ ledig och vecka 13 är jag ledig.......





tjolahej för bye bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0