god morgon

jaha då har vi första juni då!!!

jag var ute med tidningarna och sen försökte
jag sova men eftersom jag ska eller måste till skolan så kunde jag inte sova såp tog mig en dusch.
nu väntar jag på att klockan ska bli typ 8 så jag kan dra till skolan.

ska vara i skolan till typ 4 idag och sen blir det typ att komma och
hem och träna och äta och sen typ ta de lugnt. alltså fan vad mitt liv är tråkigt egentligen
det händer aldrig något kul typ. undra om
jag ska till skolan på torsdag för min syster kommer ju hit så vill träffa hon
eller något men jag vill till skolan,,,, ja ja med min otur kommer jag säkert bli sjuk då.......

hoppas mina pengar och min bok kommer snart.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0