varför?

Åh, får inte tag på dig
Åh, de irriterar mig
Du svarar ingenstans
Var är du nånstans
Du går ju inte å nå
Ja skickar vibb på msn
och smileysar på efterfesten
Kan du svara nångång eller ska jag prova
@hotmail.com

Tänk att de ska vara så svårt
Är de inte tillräckligt hårt
Känn ingen press
Men har du gått och bytt adress
Får aldrig tag på dig
Fast jag har din mejl

jag vill bara veta varfrö du stänger mig ute?
varför du lämna mig ensam,

jag vet att jag borde släppa taget om dig, men de gör så ont att inte ha dig hos mig! jag längtar var eviga minut att få höra från dig att du i alla fall bryr dig. jag försöker vara stark men de är svårt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0