tom, förvirrad och allt är rörigt

god morgon alla! ha ha jag ska bli en bitchig fjortos som skiter i alla.( ha ha marcus hatar mig då)



jaha i går började jag och andreas typ bråka, fråga inte om vad fäör de vet jag inte... men de kändes som att vi typ lika gärna kunde stått och skrikit ut vad vi känner och tycker.. men de var bra att vi gjorde de. fick veta en hel del saker;)

men samtidgt som andreas och mitt bråk(eller vad de nu var) så skriver marcus mail.. hmm först tänkte jag skriva dra åt.... men sen svara jag inte. men skrev i morse... jag blir s¨trött på han.. vill att jag sak förlåta men han vill inte vara kompis eller någonting... nej men visst marcus ha så kul med dina kk....

själv så ska jag snart ut men andreas skriver på msn så ska be han gå och sova så jag kan slita mig från msn... fast sover han nu kommer han typ vara vaken hela natten.. hmm....




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0