ska amputera bort mitt ben

fuck helvets skit vad ont de gör i mitt ben. först kändes de som växtvärk, men nu känns de fruktansvärt. ingenting hjälper. var ute och gick, har legat i en halvtimme och gjort situps och sträckt ut benet. gjorde ben övningar ja whatever vad man ska säga, men inget skit hjälper.......

tror jag klämt en muskel eller något för har suttit konstigt med datorn så de är nog de, men fuck vad ont de gör.
de gör inte ont när jag går, men vadå ska jag gå och sova då eller...
varför hatar gud mig! varför?

snart ska jag in på toa, känns som att de behövs... ha ha! ska tjata på pappa sen en stund att han ska fylla å min mobil, men de kommer aldrig hända!

nej nu ska jag lyssna på musik och sjunga skit högt så min bror inte kan koncentrera sig på sitt tvspel!!! moha haha jag är ond!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0