min dröm

hur kul är de att drömma om sitt ex att han friar till en anna tjej och sen tvingas du gå på deras bröllop och se din älskling försvinna för evigt. de drömde jag och de gjorde ont i hela mig. de värsta var att han sa till mig i drömmen allts¨att han älskar mig och jag kommer alltid vara den enda för han men att vi inte kan vara med varann. och att vad han än säger till mig och andra att han inte älskar mig och så att de är inte sant att jag ska lita på att han älskar mig och de skrämde mig... för när jag vakna så mindes jag att han sagt något liknade till min på riktigt och jodå mycket riktigt i en dikt han skrivit i sin blogg där står de att vad han än säger så ska jag lita på att han älskar mig..... han kanske har rätt kankse är de så som han sa.... eller så inbillar jag bara mig de. men dikten är skriven för ca 2 månader sen men den är läskig för han säger så fina saker men på något viss i dikten så känns de som att han redan har lämnat mig.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0