marcus nya nummer!

jaha så har ödet slagit till igen att jag inte ska få prata med marcus. emelie marcus kusin skickar till mig om jag kan kolla upp ett nummer åt henne som har ringt henne, men jag var och prata med mamma så tjugo min senare svarar jag att de kan jag väl och då får jag till svar att de redan fixat de, så jag frågar vem var de då, vad får jag till svar? jo de är marcus nya nummer. snacka om att mitt hjärta slets sönder. jag vet att emelie inte får ge mig marcus nya nummer så de förstår jag men fatta jag var så nära att få hans nummer av en slump bara men så klart med min otur så klanta allt till sig... jag hatar de här!

just ja jag ska skagga tre kontantkort:D då skickar jag gratis till alla! och får nytt nummer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0