livet är inte alltid bra!

har fortfarande inte hört något av marcus så antar att han verkligen inte bryr sig om mig!
men jag mår bar idag tror jag, känns fortfarande konstigt. undrar om marcus kommit över mig, jag tror de.

nej nu ska jag skärpa mig!

planerade idag att åka till avesta i augusti innan skolan börja
och fixa med saker till vandringen, typ sovsäck och sånt.
sen måste jag börja planera för vad jag ska göra nu med mitt liv!
kanske man skulle börja kolla efter utbildning:D för nu har jag ju inte
 marcus så då kanske de är dags att dra härifrån och börja om!
jag vill ju plugga vidare! men vå får se hur de blir med allt, först och främst ska skolan börja igen!
jag vet att de låter dumt men jag längtar efter skolan fakttiskt. så att jag slipper vara hemma och tänka!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0