jag behöver inte psykolog!

alltså folk tror att jag är självmordsbenägen men de är jag inte. de är bara de att ibland känns allt för mycket. jag vill dö just då eller inte dö utan bara slippa allt. och jag vet att jag kommer må bra. men för mig att säga att jag vill dö är bara ett sätt att lätt förklara hur dåligt jag mår ibland. jag vill bara få skriva av mig hur jag mår. för jag har ingen att prata med och sen är min tespi är att skirva, lyssna på musik och gråt aoch kankse få prata med någon..

igår kändes de skit ett tag allt, men jag grät, skrev hur jag mådde, lyssna på musik och prata med andreas och de hjälpte mig....

så blir ni oroliga bli inte de, jag är väldigt vuxen av mig och så men iblan dblir allt för mycket.
jag behöver ingen psyklolog jag behöver bara få skriva av mig. ni känner inte mig så ni vet inte... men så är de för mig. jag vill iprata med folk som ajg känner.... inte psyklog..

de är svårt att förklara allt detta, men vil ni hjälpa så bli inte oroliga utan försöka bara att lyssna på mig.... jag kommer inte ta livet av mig.... jag vill bara få skriva av mig...

att skriva de är mitt liv


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0