im never ever going outside!

jaha färgade håret så de skulle bli blondare, blev inte helt blond behövs minst en gång till för att de ska bli helt bra. sen klippte pappa lite grann. men just nu tycker jag att de ser hemsk ut! men ska ta ett kort och jämföra.. ja ja.. f¨köpa en till hår färg. ha ha kanske bra att man inte ska träffa andreas han hade säkert as garvat åt mitt hår.....

men nu ska jag tjata på mamma att hon ska köpa hårfärg åt mig..

jag har gjort av med 400 kr redan idag.. påfyllning på mobilen, hårfärg, schampoo, balsam, tvål, med mera.. känns lite jobbigt att redan gjort av med så mycket pengar.. men men...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0