hur stor k(u)k har du/din kille?

god morgon sverige! en bra dag idag? ska ni göra då?

sjläv så satt jag uppe hela natten tills jag skulle jobba, väntade på om någon skulle höra av sig men nej... sen jobba jag, kom hem och somnade... sen nyss fick jag ett sms(jag hade ljudet på.. klantiga jag)  av andreas, där de stod god morgon..... men åhhhh.... fan.... jag blev glad att han skicka när han vakna:) men inge kul at bli väckt.. men de är mitt fel... ja ja ska försöka få andreas att förstå de så han inte slutar skicka sms(fast hans mobl är knäpp).... eller så ska jag somna om... jag är för tusan ingen robort om någon tror de!

skit jag somnar snart! nej nu ger jag upp god natt läsare vi hörs sen

knulla lugnt! :-P

första du ska säga till en kille du möter är: hur stor kuk har du?
jag kan garantera att de kommer bli pinsamt men kul och den där konstiga känslan mellan er kommer försvinna, ja kan ni snacka kuk så vad finns de inte ni kan snacka om.. ha ha...

ha de alla !!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0