hatar mygg!!!!

det är så fint väder ute så passade på att gå en lång promenad som jag trodde skulle typ ta två timmar men den tog lite mer än en timme bara, ja ja jag gick ganska snabbt. men nu har jag typ 5 mygg bett till. och klantiga jag råkade ta bort msn ikonen från datorn så måste leta reda på den, klantig? ja...

jag blev värsta chockad för kom hem och hade fått tre sms. oj oj jag är populär eller inte.
andreas sa en rolig sak igår att fjortisar har comviq, jag blev skit sur först men sen kom jag på att de är ju sant. så tur är de väl att jag ska byta, fast då bilr jag mer fjortis för komme rha två telefoner.....


ja ja hoppas andreas kommer hem till sig snart han har varit i köping, jag har hu tråkigt och sne ska jag mobba han för att han är rädd för hästar.

jag har fan inte gjort något vettigt på hela sommaren, nej nu ska de bli ändring på de. ska börja planera mina dagar! eller ja typ planera...

hej svejs för nu ska jag leta reda på msn ikonen och sen ska jag duscha och sen gå ut en sväng och sitta i solen...


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0