happy utan mig!

jag tror marcus är lyckligare utan mig, att han är med sina vänner, kanske ute och dricker, träffar nya tjejer.. jag tror han är lycklig utan mig! vill inte de men tror han är de. jag saknar han så som han var förr, de gör jag verkligen.. saknar han för hade alltid någon att prata med att..... ska vara stark fast de är jobbigt ibland..

första steget átt gå vidare är att acceptera
sen göra saker som påminner om han ensam eller med någon kompis
sen ska ffa nya minnen
gör upp planer och mål i livet
och sen gör ditt ex till ett minne, att han/hon alltid kommer vara en del av ditt liv...

och tänk alltid att han/hon inte är värd dig
att du klarar dig utan ditt ex!

de är inte lätt, men de är bättre än att sitta hemma och tänka på ditt ex hela tiden. ta kontrollen och ta tillbaka ditt liv!!!!!

kram zandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0