han tänker p¨å mig???? ja på mig!!!!!!

jag vet om Andreas läser detta kommer jag typ skämmas ihjäl, men jag känner mig så lycklig så var bara tvungen att skriva.... andreas skrev att han tänker på mig även när vi inte skriver med varann.. alltså okey de låter fjantigt men vet ni hur glad jag blev, att någon bryr sig om mig.....och nej jag tänker inte bara skaffa någon ny sådär... men att veta att någon bryr sig och vill prata med en de gör en glad.... alltså just nu är allt så konstigt för vill inte att folk ska tro att jag bara glömt marcus och bara försöker hitta ny... de är inte så.... men jag täbker inte låta marcus som inet vill ha mig förstöra mitt liv...
jag tänker inte sitta och vänta på att han ska komma tillbaka när han inte gör de... så jag tar tillbaka mitt liv och nu ska jag börja leva!!!!!!!!!!

när skolan börjar kommer jag ha fullt upp... de kommer bli ett tufft sista år!!!!!!

så nu ska jag njuta av att ha sommarlov!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0