han gör mig lycklig!!!

God kväll alla där ute!
i dag så mår jag mycket bättre än jag gjort på länge nu!
i har jag typ sovit och sovit har haft feber och spytt typ hela fredag/lördag . har bara typ skrivit något sms och suttit på msn och snackat lite, man har inte känt lust eller ork att skriva blogg för känns som jag bara ältar om marcus hela tiden. inte nog med att jag blivit lämnad av marcus, att mina kompisar sviker och massa annat som händer runt omkring mig nej utan jag blev sjuk. så i de blev allt bara för mycket. men nu känns de bättre. har börjat planera mitt liv och lite så.

i dag hade jag tänkt att storstäda mitt rum och sen gå ut! ska bli skönt att försöka att må bra nu!!!!!!!! 

och nej marcus har fortfarande ínte hört av sig! så mycket jag betyde för han!
jag börjar bli sur nu över att han bara
stängt mig ute sådär, inget sms typ och skriva ja hur mår du nu?
 nej inegnting! vilket svek




det finn en person i mitt liv som har funnits där i typ något år och nu på sista tidne så har den personen verkligen stöttat mig och fått mig att tänka positivt. han gör mig lycklig, för han gör mig glad och han lyssnar på mig och pratar med mig! 
Andreas,heter han och han är min vän i västerås. otroligt snäll kille
som jag typ haft som ganska länge, men nu på sista tiden har han vi snackat otroligt mycket....

han har försökt att hjölpa mig med marcus och stöttat mig och pratat.
jag säger inte att han ska ta över marcus men han gör mig glad!!!!
han säger saker som får mig skratta och bli glad.
så tro inte att jag kommit över marcus än för skulle jag säga att jag har de skulle jag ljuga,
men de känns skönt att ha någon som bryr sig om mig och vill prata med mig. och sen skiter jag i marcus, nu!

förresten så har marcus säkert kommit över mig!

men en sak är säkert Andreas får mig att tänka posetivt,
varför ska jag sitta hemma och deppa över marcus när han
inte bryr sig när jag i stället kan tänka på annat.





mina vänner:

mina änglavänner fann jag på dumpad.se en jätte bra sida där andra
är i samma situation, de har hjälpt mig jätte mycket. jag älskar er verkligen!  om någon undrar
så heter jag missyou där!

Andreas är snäll och omtänksam och de roligaste är att han bryr sig om mig,
han vill att jag ska vara glad och må bra. visst han säger säkert en del saker för att göra glad bara som
när han sa att om han var tvungen att ta bort alla på sin msn förutom en skulle han välja att ha mig kvar. men de spelar ingen roll varför han säger sakerna för han gör mig glad! han får mig att känna mig speciel!

Emelie är som en riktig vän, hon är glad och får mig att må bra!
 hon ger mig alltid bra råd . hon försöker stötta mig även om de inte allltid är lätt.
hon får mig visserligen att tänka på marcus, men hon vill att jag ska må bra!

Mattias är som han är:D glad och go och får mig att känna mig speciel. är lite som Andreas.'

och alla andra som stöttar mig och också bäst! önksar jag kunde ge er hela världen som tack!













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0