godnatt

idag har min mobil och msn varit tyst! inga sms och inget msn snack!
 känns lite tomt och ensamt idag! fan jag brukade typ få typ en 100 sms per dag och
 skicka typ lika många (de mest till och från marcus) och nu ingenting.......

tänkte skita i att skriva med andreas idag för är lite sur på han men i stället dissa han mig, snacka om att min plan inte gick så bra....

imorgon ska jag planera för djurens dag och göra lite ´skolarbete(fuck fuck fuck har typ skolarbete att göra) för måste göra min artikel och skriva om sälen:( i hate school.... om typ en månad börjar skolan och om typ sex veckor eller vad de blir ja den 30/8 då åker jag till fjällen hoppas jag överlever:D

den 28/8 då ska jag åka till avesta och shoppa till fjällen eller kanske västerås:) ha ha måste ju åka och träffa andreas... just ja ska försöka få bild av andreas!!!!

men nu min vänner ska jag försöka sova, de är en dag i morgon också(tyvärr) och då ska jag försöak att inte slösa bort dagen!




sov gott sverige!!!!

den 3 januari 2010 är de ett halvår sen marcus gjorde slut och slutade prata med mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0