de riktiga losers

alltså alla klagar på alla bloggar och hur pateiska den ena bloggaren är efter den andra... paulina,kissie, dessie, blondinbella med mera  låt de blogga. de är deras liv inte erat. de tvingar inte er att läsa deras blogg. visst jag kan väl tycka ibland att gud vad patetisk den är som skriver så men jag behöver inte läsa... och vill de bråka med varann och härma varann låt de göra de då....  fattar ni inte hur blåsta ni är, ju mer irriterade ni blir över vad de skirver i sina bloggar desto mer håller de på.... jag säger bara en sak låt de skriva vad de vil för de är deras liv och gillar ni de inte ge fan i och läs deras bloggar då.

vinnarna är de som skriver blogg och förlorarna är de som läser bloggarna fast de hatar bloggarna......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0