är jag ett svin?

tänkte blogga lite nu innan jag ska sova.... har varit vaken hela natten och sen jobbat.. tankarna snurrar fortfarande men är så trött så kommer somna... de var drygt att vara uppe hela natten utan att ha någon att prata med andreas gick ju och la sig halv tolv så fick vara vaken själv... jag tror jag skrämmde iväg han lite......

idag händer inget specielt som vanligt i mitt tråkiga liv, menska nog gå en promenad när jag vaknar och kanske en lång promenad på eftermiddagen......

blev lite oroloh när jag fick höra att svininfluensan drabbar de i min ålder, jag vill inte få de.... hmmm ja ja shit nu blev jag orolig på riktigt!



jaha så nu kanske man får svininfluensan....
rolig sak jag tänkte på förut, tänk om man blir en gris(svin) om man får influensan... ha ha jag vet jag har dålig humor..


dagens låt!!!!!
valde denna för vill åka dit och sen bort från allt bara!
och för att



ja ja nu ska jag sova lite...

hej hopp vi hörs.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0