8/7-07????

ja för 2 år sen så hade vi varit ihop i en månad. vem trodde då hade vi skulle få två år tillsammans.
jag är glad för den tiden jag fick med dig, men du kände att de inte funka och du ville leva livet. vem vet om två år kanske vi hittar varann igen, ödet kanske för oss tillsammans vem vet. jag säger bara så här att händer inte de så ska du veta att jag är glad för den tiden du var min. du kom som en ängel och rädda mig och jag tror jag rädda dig, men de kanske är meningen att vi ska hitta någon ny att rädda. kanske en dag får jag behålla dig för evigt. men du ska veta att vad som än händer så kommer du alltid ha en plats i mitt hjärta.

och fast du såra mig så enormt nu så hatar jag dig inte, kan inte hata dig när jag älskar dig! du kommer allti vara min bunny, min ängel.

jag önskar dig all lycka i världen marcus söderberg och du ska veta att jag finns här för dig.
jag vet att en del av oss alltid kommer se varann på ett viss men du ska veta att du var inte bara min pojkvän
du var min bästa vän.

kommer alltid älskar en del av dig marcus. du ska veta att jag saknar dig och jag saknar att bara kunna prata med dig!


men som jag sa till dig förut jag är din tills du inte vill ha mig, du sa alltid att du alltid kommer vilja ha mig, jag antar att jag hade rätt att en dag kommer du lämna mig och de gjorde du. men jag förstår dig! allt jag vill just nu är bara att må igen!

för två år och en månad sen vart de du och jag och nu två år och en månad senare är jag ensam igen!

livet är inte rättvist!

lyssna på din låt lost and alone och insåg att den stämmer nu, du är vilse och ensam men du kan inte komma tillbaka för du försöker hitta ett svar!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0