twilight sagan!

Jag älskar böckerna om Edward och Bella, böckerna är så vackra och verkliga! jag önskar ibland att man var Bella!
mysigare böcker har jag inte läst! bästa boken är första twilight(om jag kunde drömma) men dem andra två är lika bra! läste tredje boken för ett tag sen fick ju den i julklapp och sen bestämde jag mig för att läsa alla böckerna igen så har precis läst ut första boken igen(har läst den säkert mer än tio gånger) och nu har jag börjat läsa andra boken! nu väntar jag spännt på att fjärde boken ska komma!

jag har ju sett filmen twilight men böckerna är hundra gånger bättre men jag gillar filmen! jag bara älskar dem här böckerna kan inte sluta läsa dem!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0