skola i morgon"!

11/1-09 kl 19:30
i helgen var marcus här!  det var kul men det verkade inte som att han ville vara med mig! han är med jonas nu! alltså jag skriver saker till han här och på bdb men han läser aldrig min blogg eller kollar min bdb så vad spelar det för roll om jag skriver något till han!  jag känner mig så ensam och osynlig!  men säger jag det till han blir han sur så jag vet inte vad jag ska göra för vill inte förlora han! så mi helg var väl okey antar jag!  men nästa helg då ska jag ha planerat vad vi ska göra!

i mrogon så är det skola och då ska vi väl börja på allvar igen med uppgifter och arbeten!
önskar jag kunde slippa skolan ibland, fast det ska bli skönt att slippa vara hemma faktiskt!  finns ju inget att göra hemma!

den 20/2-09 ska jag till thailand tror jag i alla fall! men jag vet inte om det blir så, vå får väl se!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0