kass helg eller?

hej på er alla! ja i morgon är de skola... jobbigt ja faktikst för saknar praktiken.
så vad har jag gjort i helgen? jo i fredags så tog ja de lungt, träffa mirre en stund.
i lördags morse vaknade jag av att jag hade ont i magen och sen spydde jag, så igår låg jag i sängen hela dagen och hade ont i magen och mådde illa så jag var magsjuk, orkade inte göra någonting. idag mår jag mcyket bättre, mamma tvingade mig nyss att äta något i alla fall... drygt att bli sjuk, men de var skönt att få sova och vila och vila upp sig.. så i morgon kommer jag nog må ännu bättre. så de har varit en kass helg för var sjuk men en bra helg för fick vila upp mig. och jag har sluppit att åka upp till katthemmet.




ska bli kul att träffa klassen:P


hej hopp alla




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0