it really hurts

jag försöker att inte bry mig..........
försöker att låtsas som att allt är bra
men de är svårt
de är svårt n'r jag varje dag 'är där han bor
n'r jag loggar in på msn och han är inne men antingen upptagen eller inte vid datorn men han skriver inte.
jag tror han gör så för att han inte ska behöva prata med mig, han vill inte prata med mig.
varför bryr jag mig? jo för att jag saknar han. jag saknar att ha någon att prata med, någon som faktikskt trodde på mig..... men jag ska sluta störa han, jag ska inte vara i vägen.

jag visste att de skulle bli så här......

de värsta är att vissa av mina drömmar stämmer in med hur de blivit, men med andreas blev allt fel....

kanske är de dags att blunda, glöma och gå vidare.....

, för men hur de än är s¨å kommer de alltid fattas nå¨got i mitt liv för ingen kan ta hans plats.
även om jag hittar den rätta för mig så kommer de alltid finnas kavr hålen andreas lämnade.
jag vet att de låter patetiskt och han k'nner inte alls samma(han hatar mig) men han var ändå min ängel.
ängeln som rädda mig......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0